Šis 4.2 tiptronic quattro (310 hp) variklis buvo montuojamas D2/4D Sedan 4-doors kėbule, kuris Audi buvo gaminamas nuo 1994m. iki 1999m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 16 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
19.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
9.1litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
12.9litre
Degalų bako talpa
90litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 460 to 990km
Kuras
95 RON
Teršalų emisijų standartas
EURO III
Maksimalus greitis
250km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
6.9second
Variklis
Tūris / talpa
4172cm3
Variklio galia
310bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 6 200RPM
Sukimo momentas
410Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
3000up to 4 000�RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
V-type
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų skaičius
8
Vožtuvų skaičius viename cilindre
5
Cilindro skersmuo
84.5mm
Stūmoklio eiga
93mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Automatinė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Visi varantieji ratai (AWD)
Apsisukimo spindulys
12.3m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
5034mm
Plotis
1880mm
Aukštis
1440mm
Važiuoklės bazė
2882mm
Priekinė ašis
1591mm
Galinė ašis
1580mm
Nepakrauto automobilio svoris
1750kg
Pakrauto automobilio svoris
2350kg
Tūris / talpa
600kg
Min. bagažinės talpa
525litre
Maks. bagažinės talpa
525litre
Priekinės/galinės ašies apkrova
1250/1230kg
Permitted road-train weight
4650kg
Loading height
641mm
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Axle, Trapezoidal wishbone, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Audi A8 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!