Šis 3.0 MT (431 hp) variklis buvo montuojamas F82/F83 Cabriolet kėbule, kuris BMW buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 1 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Kėbulas
Kėbulas
Kabrioletas
Sėdimųjų vietų skaičius
4
Plotis
1870mm
Ilgis
4671mm
Aukštis
1386mm
Važiuoklės bazė
2812mm
Priekinė ašis
1579mm
Maks. bagažinės talpa
370litre
Galinė ašis
1603mm
Prošvaisa
116mm
Nepakrauto automobilio svoris
1750kg
Pakrauto automobilio svoris
2250kg
Min. bagažinės talpa
220litre
Tūris / talpa
500kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1050/1250kg
Variklis
Variklio tipas
Benzinas
Tūris / talpa
2979cm3
Variklio galia
431bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 5 500 to 7 300RPM
Sukimo momentas
550Nm
Įpurškimas
Tiesioginis įpurškimas
Galios didinimas
Biturbo
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Cilindrų skaičius
6
Cilindro skersmuo
89.6mm
Stūmoklio eiga
84mm
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1850up to 5 500�RPM
Ar yra interkūleris
Yra
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
98 RON, 95 RON
Maksimalus greitis
250km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
4.6second
Kuro sąnaudos mieste, 100km
12.4litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.2litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
9.1litre
Degalų bako talpa
60litre
Teršalų emisijų standartas
EURO VI
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 480 to 830km
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Lever, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.2m
Jei pastebėjote, kad kai kurie BMW M4 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!