Šis 4.3 Syncro-Mesh (210 hp) variklis buvo montuojamas C1 [Restyling] Roadster kėbule, kuris Chevrolet buvo gaminamas nuo 1956m. iki 1957m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 11 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
62.1litre
Kuras
92 RON
Variklis
Tūris / talpa
4339cm3
Variklio galia
210bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 5 200RPM
Sukimo momentas
366Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
3200RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
V-type
Įpurškimas
Carburetor
Cilindrų skaičius
8
Vožtuvų skaičius viename cilindre
2
Cilindro skersmuo
95.2mm
Stūmoklio eiga
76.2mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
3
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
11.3m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
2
Ilgis
4267mm
Plotis
1791mm
Aukštis
1422mm
Važiuoklės bazė
2590mm
Priekinė ašis
1448mm
Galinė ašis
1500mm
Nepakrauto automobilio svoris
1298kg
Kėbulas
Roadster
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Lever, Dampers, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Lever, Dampers, Spring, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Būgnai
Galiniai stabdžiai
Būgnai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Chevrolet Corvette techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!