Šis 6.3 Hybrid AMT (800 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Coupe kėbule, kuris Ferrari buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 0 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Kėbulas
Kėbulas
Kupė
Sėdimųjų vietų skaičius
2
Ilgis
4702mm
Plotis
1992mm
Aukštis
1116mm
Važiuoklės bazė
2665mm
Nepakrauto automobilio svoris
1270kg
Prošvaisa
100mm
Min. bagažinės talpa
40litre
Maks. bagažinės talpa
40litre
Variklis
Variklio tipas
Hybrid
Tūris / talpa
6262cm3
Variklio galia
800bhp
Įpurškimas
Tiesioginis įpurškimas
Cilindrų išdėstymas
V-type
Cilindrų skaičius
12
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 9 000RPM
Sukimo momentas
700Nm
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
6750RPM
Cilindro skersmuo
94mm
Stūmoklio eiga
75.2mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
98 RON
Maksimalus greitis
350km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
3second
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
14.2litre
Degalų bako talpa
92litre
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Pavarų skaičius
7
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekiniai stabdžiai
Disc ceramic
Galiniai stabdžiai
Disc ceramic
Priekinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Dampers, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone, Dampers, Stabilizer bar
Jei pastebėjote, kad kai kurie Ferrari LaFerrari techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!