Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 1.4 CRDi MT (90 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Hatchback 3-doors kėbule, kuris Hyundai buvo gaminamas nuo 2008m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 8 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Kuro sąnaudos mieste, 100km 5.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 3.8litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 4.4litre
Degalų bako talpa 45litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 820 to 1 180km
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO IV
Maksimalus greitis 171km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 13.6second

Variklis

Tūris / talpa 1396cm3
Variklio galia 90bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 4 000RPM
Sukimo momentas 220Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1750up to 2 750�RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 75mm
Stūmoklio eiga 79mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 5
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 10.4m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 5
Ilgis 3940mm
Plotis 1710mm
Aukštis 1490mm
Važiuoklės bazė 2525mm
Priekinė ašis 1487mm
Galinė ašis 1485mm
Prošvaisa 150mm
Nepakrauto automobilio svoris 1099kg
Pakrauto automobilio svoris 1635kg
Tūris / talpa 536kg
Min. bagažinės talpa 295litre
Maks. bagažinės talpa 1060litre
Kėbulas Hečbekas

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė semi dependent, Torsion beam
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Hyundai i20 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.