Šis 1.4 CRDi MT (75 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Hatchback 5-doors kėbule, kuris Hyundai buvo gaminamas nuo 2008m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 8 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
5.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
3.8litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
4.4litre
Degalų bako talpa
45litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 820 to 1 180km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
161km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
16.2second
Variklis
Tūris / talpa
1396cm3
Variklio galia
75bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
220Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1750up to 2 750�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
75mm
Stūmoklio eiga
79mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.4m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
3940mm
Plotis
1710mm
Aukštis
1490mm
Važiuoklės bazė
2525mm
Priekinė ašis
1505mm
Galinė ašis
1503mm
Prošvaisa
150mm
Nepakrauto automobilio svoris
1099kg
Pakrauto automobilio svoris
1635kg
Tūris / talpa
536kg
Min. bagažinės talpa
295litre
Maks. bagažinės talpa
1060litre
Kėbulas
Hečbekas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
semi dependent, Torsion beam
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Hyundai i20 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!