Šis 2.5 CRDi MT (136 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Minibus kėbule, kuris Hyundai buvo gaminamas nuo 2007m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 2 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
10litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.1litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
8.1litre
Degalų bako talpa
75litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 750 to 1 060km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
183km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
14.5second
Variklis
Tūris / talpa
2497cm3
Variklio galia
136bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 800RPM
Sukimo momentas
392Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000up to 2 500�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
91mm
Stūmoklio eiga
96mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
11.2m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
8
Ilgis
5125mm
Plotis
1920mm
Aukštis
1925mm
Važiuoklės bazė
3200mm
Priekinė ašis
1685mm
Galinė ašis
1660mm
Prošvaisa
190mm
Nepakrauto automobilio svoris
2250kg
Pakrauto automobilio svoris
3030kg
Tūris / talpa
780kg
Min. bagažinės talpa
851litre
Maks. bagažinės talpa
851litre
Kėbulas
Minibus
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts
Galinė važiuoklė
Dependent, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Hyundai iMax techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!