Šis 1.8 5MT (146 hp) variklis buvo montuojamas NB [Restyling] Roadster kėbule, kuris Mazda buvo gaminamas nuo 2000m. iki 2005m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
11.4litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.1litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
8.7litre
Degalų bako talpa
48litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 420 to 680km
Kuras
95 RON
Maksimalus greitis
205km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
8.5second
Variklis
Tūris / talpa
1840cm3
Variklio galia
146bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 7 000RPM
Sukimo momentas
168Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
5000RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
83mm
Stūmoklio eiga
85mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
9.2m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
2
Ilgis
3945mm
Plotis
1678mm
Aukštis
1228mm
Važiuoklės bazė
2265mm
Priekinė ašis
1415mm
Galinė ašis
1440mm
Prošvaisa
140mm
Nepakrauto automobilio svoris
1040kg
Pakrauto automobilio svoris
1255kg
Tūris / talpa
215kg
Min. bagažinės talpa
144litre
Maks. bagažinės talpa
144litre
Kėbulas
Roadster
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Spring, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mazda MX-5 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!