Palaukite...

115 CDI MT L1H1 (150 hp)


Techniniai duomenys

Šis 115 CDI MT L1H1 (150 hp) variklis buvo montuojamas W639 Van kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2003m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 59 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Kuro sąnaudos mieste, 100km 10.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 6.7litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 8.1litre
Degalų bako talpa 75litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 710 to 1 120km
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO IV
Maksimalus greitis 176km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 13second

Variklis

Tūris / talpa 2148cm3
Variklio galia 150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 3 800RPM
Sukimo momentas 330Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1800up to 2 400�RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 88mm
Stūmoklio eiga 88.3mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 11.8m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 2
Ilgis 4748mm
Plotis 1906mm
Aukštis 1902mm
Važiuoklės bazė 3200mm
Priekinė ašis 1901mm
Galinė ašis 1901mm
Nepakrauto automobilio svoris 1845kg
Pakrauto automobilio svoris 2770kg
Tūris / talpa 900kg
Permitted road-train weight 4770kg
Cargo compartment volume 4.65m3
Kėbulas Van

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Trailing arms, Dampers, Helical springs
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Vito techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.