Šis 2.0 Turbo dCi MT L1H1 (113 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Minibus kėbule, kuris Nissan buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2014m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 0 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
8.6litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
5.9litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
6.9litre
Degalų bako talpa
90litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 1 050 to 1 530km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
160km/h
Variklis
Tūris / talpa
1996cm3
Variklio galia
113bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 500RPM
Sukimo momentas
300Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.4m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
79
Ilgis
4782mm
Plotis
1904mm
Aukštis
1961mm
Važiuoklės bazė
3098mm
Priekinė ašis
1615mm
Galinė ašis
1630mm
Prošvaisa
174mm
Nepakrauto automobilio svoris
1976kg
Pakrauto automobilio svoris
2870kg
Tūris / talpa
894kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1580/1650kg
Permitted road-train weight
2000kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
744x1678x1317mm
Loading height
557mm
Cargo compartment volume
0.7m3
Kėbulas
Minibus
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Spring, Stabilizer bar