Šis 2.0 CDTI Bi-Turbo AT (195 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Sedan kėbule, kuris Opel buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 15 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
8.2litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
4.5litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
5.6litre
Degalų bako talpa
70litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 850 to 1 560km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
230km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
8.8second
Variklis
Tūris / talpa
1956cm3
Variklio galia
195bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
400Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1750up to 2 500�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Biturbo
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
83mm
Stūmoklio eiga
90.4mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Automatinė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.9m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4842mm
Plotis
1858mm
Aukštis
1498mm
Važiuoklės bazė
2737mm
Priekinė ašis
1587mm
Galinė ašis
1590mm
Prošvaisa
160mm
Pakrauto automobilio svoris
2310kg
Min. bagažinės talpa
500litre
Maks. bagažinės talpa
1015litre
Permitted road-train weight
4310kg
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts
Galinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Opel Insignia techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!