Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 2.0 BiTurbo CDTI MT (195 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Sports Tourer wagon 5-doors kėbule, kuris Opel buvo gaminamas nuo 2008m. iki 2014m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 24 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Kuro sąnaudos mieste, 100km 6.4litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 4.3litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 5.1litre
Degalų bako talpa 70litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 1 090 to 1 630km
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO V
Maksimalus greitis 225km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 8.9second

Variklis

Tūris / talpa 1956cm3
Variklio galia 195bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 4 000RPM
Sukimo momentas 400Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 2000RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Biturbo
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 83mm
Stūmoklio eiga 90.4mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 10.9m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 5
Ilgis 4908mm
Plotis 1858mm
Aukštis 1520mm
Važiuoklės bazė 2737mm
Priekinė ašis 1585mm
Galinė ašis 1587mm
Prošvaisa 160mm
Nepakrauto automobilio svoris 1610kg
Pakrauto automobilio svoris 2165kg
Tūris / talpa 555kg
Min. bagažinės talpa 540litre
Maks. bagažinės talpa 1530litre
Kėbulas Universalas

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts
Galinė važiuoklė Independent, Multi wishbone
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Opel Insignia techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.