Šis 2.5 CDTI MT L3H1 (115 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Chassis 4-doors kėbule, kuris Opel buvo gaminamas nuo 2003m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
80litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO III
Variklis
Tūris / talpa
2463cm3
Variklio galia
115bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 500RPM
Sukimo momentas
290Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1600RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
89mm
Stūmoklio eiga
99mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
15.7m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
35
Ilgis
5869mm
Plotis
1990mm
Aukštis
2195mm
Važiuoklės bazė
4078mm
Priekinė ašis
1740mm
Galinė ašis
1725mm
Nepakrauto automobilio svoris
1632kg
Pakrauto automobilio svoris
3500kg
Tūris / talpa
1868kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Helical springs
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Opel Movano techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!