Šis 2.0 HDi 2-Tronic (140 hp) variklis buvo montuojamas T7 CC cabriolet kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 2007m. iki 2011m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9.6litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
5.5litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7litre
Degalų bako talpa
60litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 620 to 1 090km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
202km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
11.8second
Variklis
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
140bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
340Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
88mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.7m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
4
Ilgis
4440mm
Plotis
1872mm
Aukštis
1426mm
Važiuoklės bazė
2605mm
Priekinė ašis
1532mm
Galinė ašis
1521mm
Prošvaisa
150mm
Nepakrauto automobilio svoris
1595kg
Pakrauto automobilio svoris
2040kg
Tūris / talpa
445kg
Min. bagažinės talpa
226litre
Maks. bagažinės talpa
403litre
Kėbulas
Kabrioletas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
semi dependent, Torsion, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 308 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!