Šis 2.0 HDi 2-Tronic (136 hp) variklis buvo montuojamas T7 Hatchback 5-doors kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 2007m. iki 2011m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 16 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9.4litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
5.3litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
6.8litre
Degalų bako talpa
60litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 640 to 1 130km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
206km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
10.1second
Variklis
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
136bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
320Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
88mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.9m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4276mm
Plotis
1821mm
Aukštis
1496mm
Važiuoklės bazė
2610mm
Priekinė ašis
1536mm
Galinė ašis
1531mm
Prošvaisa
160mm
Nepakrauto automobilio svoris
1396kg
Pakrauto automobilio svoris
1910kg
Tūris / talpa
514kg
Min. bagažinės talpa
348litre
Maks. bagažinės talpa
1201litre
Kėbulas
Hečbekas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
semi dependent, Torsion, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 308 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!