Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 2.0 HDi 2-Tronic (136 hp) variklis buvo montuojamas T7 SW wagon kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 2007m. iki 2011m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 11 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Kuro sąnaudos mieste, 100km 9.7litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 5.6litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 7.1litre
Degalų bako talpa 60litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 620 to 1 070km
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO IV
Maksimalus greitis 197km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 11.7second

Variklis

Tūris / talpa 1997cm3
Variklio galia 136bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 4 000RPM
Sukimo momentas 320Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 2000RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 85mm
Stūmoklio eiga 88mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Elektroninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 10.9m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 5
Ilgis 4500mm
Plotis 1815mm
Aukštis 1554mm
Važiuoklės bazė 2708mm
Priekinė ašis 1517mm
Galinė ašis 1531mm
Prošvaisa 160mm
Nepakrauto automobilio svoris 1575kg
Pakrauto automobilio svoris 2240kg
Tūris / talpa 665kg
Min. bagažinės talpa 508litre
Maks. bagažinės talpa 1736litre
Kėbulas Universalas

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė semi dependent, Torsion, Spring
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 308 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.