Šis 2.1 TD MT (110 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Sedan kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 1994m. iki 1999m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 6 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Kėbulas
Kėbulas
Sedanas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4765mm
Plotis
1799mm
Aukštis
1417mm
Važiuoklės bazė
2800mm
Priekinė ašis
1527mm
Galinė ašis
1528mm
Prošvaisa
100mm
Min. bagažinės talpa
497litre
Nepakrauto automobilio svoris
1430kg
Pakrauto automobilio svoris
1900kg
Maks. bagažinės talpa
497litre
Variklis
Variklio tipas
Dyzelinas
Tūris / talpa
2088cm3
Variklio galia
110bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 4 300RPM
Įpurškimas
Purkštukai
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Cilindrų skaičius
4
Cilindro skersmuo
86mm
Stūmoklio eiga
86mm
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Sukimo momentas
235Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
Dyzelinas
Maksimalus greitis
192km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
13.1second
Degalų bako talpa
80litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
6.4litre
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Wishbone
Galinė važiuoklė
Double wishbone
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 605 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!