Šis 2.0 MT (110 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Sedan kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 1989m. iki 1994m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 6 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
5litre
Degalų bako talpa
80litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 890 to 1 600km
Kuras
95 RON
Maksimalus greitis
194km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
13.1second
Variklis
Tūris / talpa
1998cm3
Variklio galia
110bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 5 600RPM
Sukimo momentas
164Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
3500RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Purkštukai
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
3
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
92mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4719mm
Plotis
1799mm
Aukštis
1418mm
Važiuoklės bazė
2800mm
Priekinė ašis
1527mm
Galinė ašis
1519mm
Prošvaisa
100mm
Nepakrauto automobilio svoris
1430kg
Pakrauto automobilio svoris
1970kg
Min. bagažinės talpa
497litre
Maks. bagažinės talpa
497litre
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Wishbone
Galinė važiuoklė
Double wishbone
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 605 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!