Šis 3.0 MT (207 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Sedan kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 2000m. iki 2004m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 4 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
14.2litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.3litre
Degalų bako talpa
80litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 560 to 1 100km
Kuras
95 RON
Maksimalus greitis
240km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
8.1second
Variklis
Tūris / talpa
2946cm3
Variklio galia
207bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 6 000RPM
Sukimo momentas
285Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
3758RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
V-type
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų skaičius
6
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
87mm
Stūmoklio eiga
82mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4877mm
Plotis
1800mm
Aukštis
1437mm
Važiuoklės bazė
2800mm
Priekinė ašis
1539mm
Galinė ašis
1537mm
Prošvaisa
110mm
Nepakrauto automobilio svoris
1635kg
Pakrauto automobilio svoris
2140kg
Min. bagažinės talpa
481litre
Maks. bagažinės talpa
481litre
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Wishbone
Galinė važiuoklė
Double wishbone
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 607 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!