Šis 2.0 CVT (137 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Sedan kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Kėbulas
Kėbulas
Sedanas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4622mm
Plotis
1809mm
Aukštis
1479mm
Važiuoklės bazė
2703mm
Priekinė ašis
1545mm
Galinė ašis
1563mm
Prošvaisa
120mm
Maks. bagažinės talpa
530litre
Nepakrauto automobilio svoris
1363kg
Pakrauto automobilio svoris
1785kg
Min. bagažinės talpa
530litre
Tūris / talpa
497kg
Permitted road-train weight
3085kg
Loading height
727mm
Variklis
Variklio tipas
Benzinas
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
137bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 6 000RPM
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Sukimo momentas
190Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
3700RPM
Cilindro skersmuo
84mm
Stūmoklio eiga
90.1mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
92 RON
Maksimalus greitis
195km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
10.1second
Kuro sąnaudos mieste, 100km
10.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
6.2litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.8litre
Degalų bako talpa
60litre
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 570 to 970km
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, On triangular wishbones
Galinė važiuoklė
semi dependent, H-shaped beam with programmed deformation
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Continuously variable transmission (CVT)
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
11.1m
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Fluence techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!