Šis 2.3 DCi MT RWD L4H1 (150 hp) variklis buvo montuojamas 3 generation [Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2014m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
10litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
8.9litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
9.3litre
Degalų bako talpa
100litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 1 000 to 1 120km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Variklis
Tūris / talpa
2299cm3
Variklio galia
150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 500RPM
Sukimo momentas
350Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
16.2m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
6843mm
Plotis
2470mm
Aukštis
2267mm
Važiuoklės bazė
3182mm
Priekinė ašis
1750mm
Galinė ašis
1612mm
Nepakrauto automobilio svoris
2080kg
Pakrauto automobilio svoris
4500kg
Tūris / talpa
2420kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Wishbone
Galinė važiuoklė
Dependent, Beam, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Master techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!