Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 2.0 dCi FAP Quickshift L2H1 (115 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [Restyling] Chassis kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 11 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Kuro sąnaudos mieste, 100km 8.2litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 7.6litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 7.8litre
Degalų bako talpa 90litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 1 100 to 1 180km
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO V
Maksimalus greitis 160km/h

Variklis

Tūris / talpa 1995cm3
Variklio galia 115bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 3 500RPM
Sukimo momentas 300Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1500RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 84mm
Stūmoklio eiga 90mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Elektroninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 13.73m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 3
Ilgis 5038mm
Plotis 1904mm
Aukštis 1967mm
Važiuoklės bazė 3498mm
Priekinė ašis 1615mm
Galinė ašis 1630mm
Prošvaisa 175mm
Nepakrauto automobilio svoris 1527kg
Pakrauto automobilio svoris 2995kg
Tūris / talpa 1468kg
Permitted road-train weight 4995kg
Kėbulas Chassis

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts, Wishbone, Dampers, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Torsion, Trailing arms, Dampers
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Trafic techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.