Šis 2.0 dCi FAP Quickshift L2H1 (115 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [Restyling] Chassis kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 11 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
8.2litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.6litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.8litre
Degalų bako talpa
90litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 1 100 to 1 180km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
160km/h
Variklis
Tūris / talpa
1995cm3
Variklio galia
115bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 500RPM
Sukimo momentas
300Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
84mm
Stūmoklio eiga
90mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
13.73m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
5038mm
Plotis
1904mm
Aukštis
1967mm
Važiuoklės bazė
3498mm
Priekinė ašis
1615mm
Galinė ašis
1630mm
Prošvaisa
175mm
Nepakrauto automobilio svoris
1527kg
Pakrauto automobilio svoris
2995kg
Tūris / talpa
1468kg
Permitted road-train weight
4995kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Wishbone, Dampers, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Torsion, Trailing arms, Dampers
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Trafic techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!