Šis 2.0 dCi MT L1H1 (114 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [Restyling] Combi van 4-doors kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 29 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
90litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
160km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
15second
Variklis
Tūris / talpa
1995cm3
Variklio galia
114bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 500RPM
Sukimo momentas
290Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1600RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
84mm
Stūmoklio eiga
90mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.4m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
6
Ilgis
4782mm
Plotis
1904mm
Aukštis
1954mm
Važiuoklės bazė
3098mm
Priekinė ašis
1615mm
Galinė ašis
1630mm
Prošvaisa
179mm
Nepakrauto automobilio svoris
1836kg
Pakrauto automobilio svoris
2810kg
Tūris / talpa
974kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1550/1650kg
Permitted road-train weight
4810kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
1435x1668x1387mm
Loading height
537mm
Cargo compartment volume
3.22m3
Kėbulas
Van
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Wishbone, Dampers, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Torsion, Trailing arms, Dampers
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Trafic techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!