Palaukite...

2.0 dCi MT L1H1 (114 hp)


Techniniai duomenys

Šis 2.0 dCi MT L1H1 (114 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [Restyling] Van 4-doors kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Kuro sąnaudos mieste, 100km 9.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 7.6litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 8.3litre
Degalų bako talpa 90litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 950 to 1 180km
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO IV
Maksimalus greitis 160km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 15second

Variklis

Tūris / talpa 1998cm3
Variklio galia 114bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 3 500RPM
Sukimo momentas 290Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1600RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 12.4m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 3
Ilgis 4782mm
Plotis 1904mm
Aukštis 1963mm
Važiuoklės bazė 3098mm
Prošvaisa 186mm
Nepakrauto automobilio svoris 2045kg
Pakrauto automobilio svoris 2950kg
Tūris / talpa 980kg
Permitted road-train weight 4950kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis) 2400x1690x1387mm
Loading height 533mm
Cargo compartment volume 5.2m3
Kėbulas Van

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts
Galinė važiuoklė semi dependent
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Trafic techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.