Šis 1.6 TDI MT (75 hp) variklis buvo montuojamas 5J [Restyling] Monte Carlo wagon 5-doors kėbule, kuris Skoda buvo gaminamas nuo 2010m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 6 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
5.1litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
3.6litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
4.2litre
Degalų bako talpa
45litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 880 to 1 250km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
167km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
14.1second
Variklis
Tūris / talpa
1598cm3
Variklio galia
75bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
195Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500up to 2 000�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
79.5mm
Stūmoklio eiga
80.5mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4258mm
Plotis
1642mm
Aukštis
1498mm
Važiuoklės bazė
2465mm
Priekinė ašis
1429mm
Galinė ašis
1422mm
Prošvaisa
134mm
Nepakrauto automobilio svoris
1224kg
Pakrauto automobilio svoris
1679kg
Tūris / talpa
530kg
Min. bagažinės talpa
480litre
Maks. bagažinės talpa
1460litre
Kėbulas
Universalas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, On triangular wishbones