Šis 2.0 MT (125 hp) variklis buvo montuojamas X30/X40 Coupe kėbule, kuris Toyota buvo gaminamas nuo 1976m. iki 1980m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 6 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
14.5litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
11litre
Degalų bako talpa
65litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 450 to 590km
Kuras
95 RON
Maksimalus greitis
170km/h
Variklis
Tūris / talpa
1988cm3
Variklio galia
125bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 6 000RPM
Sukimo momentas
170Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
4400RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Purkštukai
Cilindrų skaičius
6
Vožtuvų skaičius viename cilindre
2
Cilindro skersmuo
75mm
Stūmoklio eiga
75mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.4m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
4
Ilgis
4530mm
Plotis
1680mm
Aukštis
1390mm
Važiuoklės bazė
2645mm
Priekinė ašis
1375mm
Galinė ašis
1380mm
Prošvaisa
170mm
Nepakrauto automobilio svoris
1160kg
Pakrauto automobilio svoris
1435kg
Tūris / talpa
275kg
Kėbulas
Kupė
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Trailing arms
Priekiniai stabdžiai
Diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Toyota Mark II techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!