Šis 1.5 CVT (109 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [Restyling] Sedan kėbule, kuris Toyota buvo gaminamas nuo 2010m. iki 2016m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
60litre
Kuras
92 RON
Variklis
Tūris / talpa
1496cm3
Variklio galia
109bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 6 000RPM
Sukimo momentas
136Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
4800RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
75mm
Stūmoklio eiga
84.7mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Continuously variable transmission (CVT)
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.6m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4595mm
Plotis
1695mm
Aukštis
1475mm
Važiuoklės bazė
2700mm
Priekinė ašis
1480mm
Galinė ašis
1460mm
Prošvaisa
160mm
Nepakrauto automobilio svoris
1200kg
Pakrauto automobilio svoris
1475kg
Tūris / talpa
275kg
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Spring
Galinė važiuoklė
Torsion beam, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Būgnai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Toyota Premio techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!