Šis 2.0 MultiJet MT LWB H1 29 (120 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation Van 4-doors kėbule, kuris Fiat buvo gaminamas nuo 2007m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Kėbulas
Kėbulas
Van
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
5135mm
Plotis
1895mm
Aukštis
1980mm
Važiuoklės bazė
3122mm
Priekinė ašis
1574mm
Galinė ašis
1574mm
Nepakrauto automobilio svoris
1807kg
Pakrauto automobilio svoris
2932kg
Tūris / talpa
1125kg
Permitted road-train weight
4932kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
2584x1600x1449mm
Loading height
562mm
Variklis
Variklio tipas
Dyzelinas
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
120bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Įpurškimas
Common Rail
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Cilindrų skaičius
4
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
88mm
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Sukimo momentas
300Nm
Galios didinimas
Turbina
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Ar yra interkūleris
Yra
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
Dyzelinas
Maksimalus greitis
160km/h
Degalų bako talpa
80litre
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9.2litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
6.4litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.4litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 870 to 1 250km
Įsibėgėjimas iki 100km/h
12.8second
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
semi dependent, Torsion beam, Panhard pull, Dampers, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.6m
Jei pastebėjote, kad kai kurie Fiat Scudo techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!