Šis 2.0 MultiJet MT LWB H2 29 (120 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation Van 4-doors kėbule, kuris Fiat buvo gaminamas nuo 2007m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9.4litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
6.6litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.6litre
Degalų bako talpa
80litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 850 to 1 210km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
160km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
12.8second
Variklis
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
120bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
300Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
88mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.6m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
5135mm
Plotis
1895mm
Aukštis
2290mm
Važiuoklės bazė
3122mm
Priekinė ašis
1574mm
Galinė ašis
1574mm
Nepakrauto automobilio svoris
1838kg
Pakrauto automobilio svoris
2963kg
Tūris / talpa
1125kg
Permitted road-train weight
4963kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
2584x1600x1750mm
Loading height
562mm
Kėbulas
Van
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
semi dependent, Torsion beam, Panhard pull, Dampers, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Fiat Scudo techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!