Šis 2.0 TD AT (150 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Crossover kėbule, kuris Great Wall buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 10 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
70litre
Kuras
Dyzelinas
Kuro sąnaudos mieste, 100km
8.3litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.2litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.8litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 840 to 970km
Maksimalus greitis
176km/h
Važiuoklė ir stabdžiai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Pavarų dėžė
Automatinė
Pavarų skaičius
6
Variklis
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindrų skaičius
4
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Galios didinimas
Turbina
Įpurškimas
Common Rail
Sukimo momentas
310Nm
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Variklio galia
150bhp
Tūris / talpa
1996cm3
Variklio tipas
Dyzelinas
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1800up to 2 800�RPM
Kėbulas
Galinė ašis
1565mm
Maks. bagažinės talpa
1260litre
Min. bagažinės talpa
808litre
Priekinė ašis
1565mm
Važiuoklės bazė
2680mm
Aukštis
1690mm
Ilgis
4640mm
Plotis
1825mm
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Kėbulas
Visureigis
Nepakrauto automobilio svoris
1659kg
Pakrauto automobilio svoris
2169kg
Jei pastebėjote, kad kai kurie Great Wall H6 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!