Šis 2.0 MT (156 hp) variklis buvo montuojamas 8 generation [Restyling] Sedan 4-doors kėbule, kuris Honda buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2013m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9.4litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
5.9litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.2litre
Degalų bako talpa
65litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 690 to 1 100km
Kuras
95 RON
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
215km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
9.4second
Variklis
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
156bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 6 300RPM
Sukimo momentas
192Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
4100up to 5 000�RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
81mm
Stūmoklio eiga
96.9mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
11m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4726mm
Plotis
1840mm
Aukštis
1440mm
Važiuoklės bazė
2705mm
Priekinė ašis
1589mm
Galinė ašis
1589mm
Prošvaisa
150mm
Nepakrauto automobilio svoris
1449kg
Pakrauto automobilio svoris
1935kg
Tūris / talpa
480kg
Min. bagažinės talpa
467litre
Maks. bagažinės talpa
467litre
Priekinės/galinės ašies apkrova
1020/920kg
Permitted road-train weight
3435kg
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Honda Accord techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!