Palaukite...

8 generation [Restyling] Sedanas (4 durų)

2.2 i-DTEC MT (150 hp)


Techniniai duomenys

Šis 2.2 i-DTEC MT (150 hp) variklis buvo montuojamas 8 generation [Restyling] Sedan 4-doors kėbule, kuris Honda buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2013m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Kėbulas

Kėbulas Sedanas
Sėdimųjų vietų skaičius 5
Plotis 1840mm
Ilgis 4725mm
Aukštis 1440mm
Važiuoklės bazė 2705mm
Priekinė ašis 1589mm
Min. bagažinės talpa 467litre
Galinė ašis 1588mm
Prošvaisa 135mm
Nepakrauto automobilio svoris 1632kg
Pakrauto automobilio svoris 2030kg
Tūris / talpa 398kg
Maks. bagažinės talpa 467litre

Variklis

Variklio tipas Dyzelinas
Tūris / talpa 2199cm3
Variklio galia 150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 4 000RPM
Sukimo momentas 350Nm
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Cilindrų skaičius 4
Cilindro skersmuo 85mm
Stūmoklio eiga 97mm
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 2000RPM

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Galia bei kuro sąnaudos

Kuras Dyzelinas
Maksimalus greitis 212km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 9.4second
Kuro sąnaudos mieste, 100km 6.8litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 4.4litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 5.3litre
Degalų bako talpa 65litre
Teršalų emisijų standartas EURO V
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 960 to 1 480km

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 10.98m
Jei pastebėjote, kad kai kurie Honda Accord techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.