Palaukite...

8 generation Sedanas (4 durų)

2.2 i-DTEC AT (150 hp)


Techniniai duomenys

Šis 2.2 i-DTEC AT (150 hp) variklis buvo montuojamas 8 generation Sedan 4-doors kėbule, kuris Honda buvo gaminamas nuo 2008m. iki 2011m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Variklis

Sukimo momentas 350Nm
Variklio tipas Dyzelinas
Tūris / talpa 2199cm3
Variklio galia 150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 4 000RPM
Įpurškimas Common Rail
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Cilindrų skaičius 4
Cilindro skersmuo 85mm
Stūmoklio eiga 96.9mm
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 2000RPM

Kėbulas

Kėbulas Sedanas
Sėdimųjų vietų skaičius 5
Ilgis 4725mm
Plotis 1840mm
Aukštis 1440mm
Važiuoklės bazė 2705mm
Priekinė ašis 1589mm
Galinė ašis 1588mm
Prošvaisa 135mm
Min. bagažinės talpa 467litre
Pakrauto automobilio svoris 2110kg
Nepakrauto automobilio svoris 1700kg
Tūris / talpa 410kg
Maks. bagažinės talpa 467litre

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Galia bei kuro sąnaudos

Kuras Dyzelinas
Maksimalus greitis 207km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h 10second
Kuro sąnaudos mieste, 100km 8.1litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 5litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 6.1litre
Degalų bako talpa 65litre
Teršalų emisijų standartas EURO V
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 800 to 1 300km

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Automatinė
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 11.7m
Pavarų skaičius 5
Jei pastebėjote, kad kai kurie Honda Accord techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.