Šis 2.2 i-DTEC MT (150 hp) variklis buvo montuojamas 8 generation Sedan 4-doors kėbule, kuris Honda buvo gaminamas nuo 2008m. iki 2011m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Variklis
Sukimo momentas
350Nm
Variklio tipas
Dyzelinas
Tūris / talpa
2199cm3
Variklio galia
150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Cilindrų skaičius
4
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
97mm
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Kėbulas
Kėbulas
Sedanas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4725mm
Plotis
1840mm
Aukštis
1440mm
Važiuoklės bazė
2705mm
Priekinė ašis
1589mm
Galinė ašis
1588mm
Prošvaisa
135mm
Min. bagažinės talpa
467litre
Nepakrauto automobilio svoris
1632kg
Pakrauto automobilio svoris
2030kg
Tūris / talpa
398kg
Maks. bagažinės talpa
467litre
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
Dyzelinas
Maksimalus greitis
212km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
9.4second
Kuro sąnaudos mieste, 100km
6.8litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
4.4litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
5.3litre
Degalų bako talpa
65litre
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 960 to 1 480km
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
11.7m
Jei pastebėjote, kad kai kurie Honda Accord techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!