Šis 1.1 CRDi MT (75 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Hatchback kėbule, kuris Hyundai buvo gaminamas nuo 2012m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Variklis
Variklio tipas
Dyzelinas
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 4 000RPM
Variklio galia
75bhp
Tūris / talpa
1120cm3
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindrų skaičius
3
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Sukimo momentas
180Nm
Galios didinimas
Turbina
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1750up to 2 500�RPM
Ar yra interkūleris
Yra
Kėbulas
Galinė ašis
1501mm
Ilgis
3995mm
Plotis
1710mm
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Kėbulas
Hečbekas
Min. bagažinės talpa
295litre
Priekinė ašis
1503mm
Važiuoklės bazė
2525mm
Aukštis
1490mm
Nepakrauto automobilio svoris
1080kg
Pakrauto automobilio svoris
1635kg
Tūris / talpa
555kg
Maks. bagažinės talpa
1060litre
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Pavarų skaičius
6
Apsisukimo spindulys
10.4m
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
Dyzelinas
Degalų bako talpa
45litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
3.8litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
3.4litre
Kuro sąnaudos mieste, 100km
4.6litre
Įsibėgėjimas iki 100km/h
15.7second
Maksimalus greitis
160km/h
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 980 to 1 320km
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Važiuoklė ir stabdžiai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galinė važiuoklė
Rifled twisted beam
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Spring, Stabilizer bar
Jei pastebėjote, kad kai kurie Hyundai i20 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!