Palaukite...

1.1 CRDi MT (75 hp)


Techniniai duomenys

Šis 1.1 CRDi MT (75 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] Hatchback kėbule, kuris Hyundai buvo gaminamas nuo 2012m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 5 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Variklis

Variklio tipas Dyzelinas
Apsukos maks. galiai pasiekti from 4 000RPM
Variklio galia 75bhp
Tūris / talpa 1120cm3
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindrų skaičius 3
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Sukimo momentas 180Nm
Galios didinimas Turbina
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1750up to 2 500�RPM
Ar yra interkūleris Yra

Kėbulas

Galinė ašis 1501mm
Ilgis 3995mm
Plotis 1710mm
Sėdimųjų vietų skaičius 5
Kėbulas Hečbekas
Min. bagažinės talpa 295litre
Priekinė ašis 1503mm
Važiuoklės bazė 2525mm
Aukštis 1490mm
Nepakrauto automobilio svoris 1080kg
Pakrauto automobilio svoris 1635kg
Tūris / talpa 555kg
Maks. bagažinės talpa 1060litre

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Pavarų skaičius 6
Apsisukimo spindulys 10.4m

Galia bei kuro sąnaudos

Kuras Dyzelinas
Degalų bako talpa 45litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km 3.8litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km 3.4litre
Kuro sąnaudos mieste, 100km 4.6litre
Įsibėgėjimas iki 100km/h 15.7second
Maksimalus greitis 160km/h
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas from 980 to 1 320km
Teršalų emisijų standartas EURO V

Važiuoklė ir stabdžiai

Galiniai stabdžiai Diskai
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galinė važiuoklė Rifled twisted beam
Priekinė važiuoklė Independent, MacPherson Struts, Spring, Stabilizer bar
Jei pastebėjote, kad kai kurie Hyundai i20 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.