Šis 3.0 Multijet AMT L4 (50C21) (205 hp) variklis buvo montuojamas 4 generation [2-? Restyling] Chassis 4-doors kėbule, kuris IVECO buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2014m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 21 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
70litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Variklis
Tūris / talpa
2998cm3
Variklio galia
205bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 3 047 to 3 500RPM
Sukimo momentas
470Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1400up to 3 047�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Biturbo
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
95.8mm
Stūmoklio eiga
104mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
16.12m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
7
Ilgis
7358mm
Plotis
1996mm
Aukštis
2280mm
Važiuoklės bazė
4350mm
Priekinė ašis
1696mm
Galinė ašis
1541mm
Nepakrauto automobilio svoris
2290kg
Pakrauto automobilio svoris
5000kg
Tūris / talpa
2710kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1900/3700kg
Permitted road-train weight
8500kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Torsion, Double wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Reinforced parabolic springs, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie IVECO Daily techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!