Šis 1.8 MT L1 DRW (102 hp) variklis buvo montuojamas 4 generation Board kėbule, kuris Mazda buvo gaminamas nuo 1999m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 8 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Kėbulas
Kėbulas
Board
Sėdimųjų vietų skaičius
2
Ilgis
4335mm
Plotis
1690mm
Aukštis
1880mm
Važiuoklės bazė
2220mm
Priekinė ašis
1415mm
Galinė ašis
1290mm
Prošvaisa
140mm
Nepakrauto automobilio svoris
1270kg
Pakrauto automobilio svoris
2230kg
Tūris / talpa
850kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
2470x1600x385mm
Loading height
700mm
Variklis
Variklio tipas
Benzinas
Tūris / talpa
1798cm3
Variklio galia
102bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 5 300RPM
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Sukimo momentas
147Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
4000RPM
Cilindro skersmuo
83mm
Stūmoklio eiga
83.1mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Galia bei kuro sąnaudos
Kuras
92 RON
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
8.9litre
Degalų bako talpa
58litre
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
8.6m
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galinė važiuoklė
Axle, Leaf spring semi-elliptic leaf
Galiniai stabdžiai
Būgnai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mazda Bongo techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!