Šis 2.0 MT (177 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation [Restyling] RC hatchback 3-doors kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 2002m. iki 2009m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 0 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
11.8litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
6.7litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
8.6litre
Degalų bako talpa
50litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 420 to 750km
Kuras
95 RON
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
225km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
7.4second
Variklis
Tūris / talpa
1997cm3
Variklio galia
177bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 7 000RPM
Sukimo momentas
202Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
4750RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
85mm
Stūmoklio eiga
88mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.5m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
4
Ilgis
3835mm
Plotis
1673mm
Aukštis
1430mm
Važiuoklės bazė
2442mm
Priekinė ašis
1437mm
Galinė ašis
1428mm
Prošvaisa
110mm
Nepakrauto automobilio svoris
1059kg
Pakrauto automobilio svoris
1550kg
Tūris / talpa
491kg
Min. bagažinės talpa
245litre
Maks. bagažinės talpa
1130litre
Kėbulas
Hečbekas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
semi dependent, Torsion, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 206 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!