Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 2.5 dCi MT L2H1 (120 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [2-? Restyling] Chassis kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 13 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Degalų bako talpa 100litre
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO IV

Variklis

Tūris / talpa 2488cm3
Variklio galia 120bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 3 500RPM
Sukimo momentas 300Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1600RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 89mm
Stūmoklio eiga 99mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 13.7m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 3
Ilgis 5369mm
Plotis 1990mm
Aukštis 2198mm
Važiuoklės bazė 3578mm
Priekinė ašis 1740mm
Galinė ašis 1725mm
Prošvaisa 150mm
Nepakrauto automobilio svoris 1632kg
Pakrauto automobilio svoris 3500kg
Tūris / talpa 1868kg
Permitted road-train weight 5500kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis) 3774x2230mm
Kėbulas Chassis

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, Double wishbone, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Solid axle, Spring, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Master techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.