Šis 2.5 dCi MT L2H1 (150 hp) variklis buvo montuojamas 2 generation [2-? Restyling] Chassis kėbule, kuris Renault buvo gaminamas nuo 2006m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 13 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
100litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Variklis
Tūris / talpa
2488cm3
Variklio galia
150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 500RPM
Sukimo momentas
320Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
89mm
Stūmoklio eiga
99mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
13.7m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
5369mm
Plotis
1990mm
Aukštis
2198mm
Važiuoklės bazė
3578mm
Priekinė ašis
1740mm
Galinė ašis
1725mm
Prošvaisa
150mm
Nepakrauto automobilio svoris
1646kg
Pakrauto automobilio svoris
3500kg
Tūris / talpa
1854kg
Permitted road-train weight
5500kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
3774x2230mm
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Double wishbone, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Solid axle, Spring, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Renault Master techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!