Šis 3.2 TD AT 4x4 (200 hp) variklis buvo montuojamas 5 generation Rap Cab pickup 2-doors kėbule, kuris Ford buvo gaminamas nuo 2012m. iki 2015m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 4 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
12.8litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
8.7litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
10.2litre
Degalų bako talpa
80litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 630 to 920km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
175km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
10.1second
Variklis
Tūris / talpa
3127cm3
Variklio galia
200bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 000RPM
Sukimo momentas
470Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500up to 2 750�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
5
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
89.9mm
Stūmoklio eiga
100.7mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Automatinė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Four wheel drive (4WD)
Apsisukimo spindulys
12.4m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
4
Ilgis
5359mm
Plotis
1850mm
Aukštis
1706mm
Važiuoklės bazė
3220mm
Priekinė ašis
1560mm
Galinė ašis
1560mm
Prošvaisa
229mm
Nepakrauto automobilio svoris
2082kg
Pakrauto automobilio svoris
3200kg
Tūris / talpa
1118kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1480/1850kg
Permitted road-train weight
5950kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
1847x1560x511mm
Loading height
835mm
Kėbulas
Pickup
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Double wishbone
Galinė važiuoklė
Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Būgnai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Ford Ranger techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!