Šis 2.0 Turbo MT (147 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Wagon kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 1995m. iki 1999m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 6 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
14.2litre
Degalų bako talpa
70litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 490km
Kuras
95 RON
Maksimalus greitis
224km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
10.6second
Variklis
Tūris / talpa
1998cm3
Variklio galia
147bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 5 300RPM
Sukimo momentas
235Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2500RPM
Variklio tipas
Benzinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Daugiataškis įpurškimas
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
86mm
Stūmoklio eiga
86mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4725mm
Plotis
1765mm
Aukštis
1500mm
Važiuoklės bazė
2700mm
Priekinė ašis
1500mm
Galinė ašis
1480mm
Prošvaisa
130mm
Nepakrauto automobilio svoris
1460kg
Pakrauto automobilio svoris
1930kg
Min. bagažinės talpa
525litre
Maks. bagažinės talpa
1740litre
Kėbulas
Universalas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Wishbone
Galinė važiuoklė
A few levers and rods
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 406 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!