Šis 2.1 TD MT (110 hp) variklis buvo montuojamas 1 generation Wagon kėbule, kuris Peugeot buvo gaminamas nuo 1995m. iki 1999m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 6 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
9.6litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
5.8litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
7.2litre
Kuras
Dyzelinas
Maksimalus greitis
183km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
12.6second
Variklis
Tūris / talpa
2088cm3
Variklio galia
110bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 4 300RPM
Sukimo momentas
250Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
2000RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Tiesioginis įpurškimas
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
3
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
5
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4719mm
Plotis
1760mm
Aukštis
1400mm
Važiuoklės bazė
2700mm
Priekinė ašis
1501mm
Galinė ašis
1491mm
Prošvaisa
203mm
Nepakrauto automobilio svoris
1460kg
Pakrauto automobilio svoris
1949kg
Min. bagažinės talpa
524litre
Maks. bagažinės talpa
524litre
Kėbulas
Universalas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
A few levers and rods
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Peugeot 406 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!