Šis 1.7 CRDI DCT (141 hp) variklis buvo montuojamas VF [Restyling] Sedan kėbule, kuris Hyundai buvo gaminamas nuo 2015m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 3 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
5.9litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
4.7litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
5.1litre
Degalų bako talpa
70litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 1 190 to 1 490km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
203km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
10.8second
Variklis
Tūris / talpa
1685cm3
Variklio galia
141bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 4 000RPM
Sukimo momentas
340Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1750up to 2 500�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Pavarų skaičius
7
Varantieji ratai
Priekiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
10.9m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
5
Ilgis
4745mm
Plotis
1815mm
Aukštis
1470mm
Važiuoklės bazė
2770mm
Priekinė ašis
1591mm
Galinė ašis
1597mm
Prošvaisa
147mm
Nepakrauto automobilio svoris
1599kg
Pakrauto automobilio svoris
2100kg
Min. bagažinės talpa
505litre
Maks. bagažinės talpa
505litre
Permitted road-train weight
3600kg
Kėbulas
Sedanas
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Independent, Multi wishbone, Spring, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Hyundai i40 techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!