Šis 2.3 Multijet II AMT L4 (35C11) (106 hp) variklis buvo montuojamas 4 generation [2-? Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris IVECO buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2014m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 31 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
70litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Variklis
Tūris / talpa
2286cm3
Variklio galia
106bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
from 2 750 to 3 900RPM
Sukimo momentas
270Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1500up to 2 750�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
88mm
Stūmoklio eiga
94mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Elektroninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
15.62m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
6909mm
Plotis
1996mm
Aukštis
2270mm
Važiuoklės bazė
4100mm
Priekinė ašis
1696mm
Galinė ašis
1540mm
Nepakrauto automobilio svoris
1925kg
Pakrauto automobilio svoris
3500kg
Tūris / talpa
1575kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1900/2600kg
Permitted road-train weight
7000kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Torsion, Double wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Reinforced parabolic springs, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie IVECO Daily techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!