Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 2.3 Multijet II MT L1 (33S11) (106 hp) variklis buvo montuojamas 4 generation [2-? Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris IVECO buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2014m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 31 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Degalų bako talpa 70litre
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO V
Maksimalus greitis 157km/h

Variklis

Tūris / talpa 2286cm3
Variklio galia 106bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti from 2 750 to 3 900RPM
Sukimo momentas 270Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1500up to 2 750�RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 88mm
Stūmoklio eiga 96mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 11.52m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 3
Ilgis 5014mm
Plotis 1996mm
Aukštis 2225mm
Važiuoklės bazė 3000mm
Priekinė ašis 1740mm
Galinė ašis 1690mm
Nepakrauto automobilio svoris 1700kg
Pakrauto automobilio svoris 3300kg
Tūris / talpa 1600kg
Priekinės/galinės ašies apkrova 1600/2060kg
Permitted road-train weight 6600kg
Kėbulas Chassis

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent
Galinė važiuoklė Reinforced parabolic springs, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie IVECO Daily techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.