Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 3.0 Multijet AMT L2 (50C21) (205 hp) variklis buvo montuojamas 4 generation [2-? Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris IVECO buvo gaminamas nuo 2011m. iki 2014m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 31 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Degalų bako talpa 70litre
Kuras Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas EURO V

Variklis

Tūris / talpa 2998cm3
Variklio galia 205bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti from 3 047 to 3 500RPM
Sukimo momentas 470Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 1400up to 3 047�RPM
Variklio tipas Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Common Rail
Galios didinimas Biturbo
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4
Cilindro skersmuo 95.8mm
Stūmoklio eiga 104mm

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Elektroninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 13.34m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 3
Ilgis 5928mm
Plotis 1996mm
Aukštis 2280mm
Važiuoklės bazė 3450mm
Priekinė ašis 1696mm
Galinė ašis 1541mm
Nepakrauto automobilio svoris 2025kg
Pakrauto automobilio svoris 5200kg
Tūris / talpa 3175kg
Priekinės/galinės ašies apkrova 1900/3700kg
Permitted road-train weight 8700kg
Kėbulas Chassis

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, Torsion, Double wishbone, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Reinforced parabolic springs, Dampers, Stabilizer bar
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie IVECO Daily techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.