Šis 211 CDI MT L2H1 (116 hp) variklis buvo montuojamas W906 [Restyling] Van kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 189 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Važiuoklė ir stabdžiai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Priekiniai stabdžiai
Diskai
Galinė važiuoklė
Spring, Dampers
Priekinė važiuoklė
Independent, Spring, Stabilizer bar
Kėbulas
Cargo compartment volume
9m3
Loading height
1650mm
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
3365mm
Permitted road-train weight
5000kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1650/1800kg
Tūris / talpa
970kg
Pakrauto automobilio svoris
3000kg
Prošvaisa
637mm
Nepakrauto automobilio svoris
2030kg
Važiuoklės bazė
3665mm
Aukštis
2510mm
Plotis
1993mm
Ilgis
5926mm
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Kėbulas
Van
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Apsisukimo spindulys
13.6m
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Pavarų skaičius
6
Pavarų dėžė
Mechaninė
Variklis
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindrų skaičius
4
Galios didinimas
Turbina
Įpurškimas
Common Rail
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1400up to 2 400�RPM
Sukimo momentas
280Nm
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 800RPM
Variklio galia
116bhp
Tūris / talpa
2143cm3
Variklio tipas
Dyzelinas
Galia bei kuro sąnaudos
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Kuras
Dyzelinas
Degalų bako talpa
75litre
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Sprinter techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!