Šis 109 CDI MT L1H1 (88 hp) variklis buvo montuojamas W639 Minibus 4-doors kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2003m. iki 2010m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 44 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
11.7litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.3litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
8.9litre
Degalų bako talpa
75litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 640 to 1 030km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO IV
Maksimalus greitis
146km/h
Įsibėgėjimas iki 100km/h
19.4second
Variklis
Tūris / talpa
2148cm3
Variklio galia
88bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 800RPM
Sukimo momentas
220Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1400up to 2 500�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Cilindro skersmuo
88mm
Stūmoklio eiga
88.3mm
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
11.8m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
8
Ilgis
4748mm
Plotis
1906mm
Aukštis
1875mm
Važiuoklės bazė
3200mm
Priekinė ašis
1901mm
Galinė ašis
1901mm
Nepakrauto automobilio svoris
1845kg
Pakrauto automobilio svoris
2940kg
Tūris / talpa
900kg
Min. bagažinės talpa
430litre
Maks. bagažinės talpa
430litre
Permitted road-train weight
4770kg
Kėbulas
Minibus
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, MacPherson Struts, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Trailing arms, Dampers, Helical springs
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Vito techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!