Šis 211 CDI MT L1H1 (116 hp) variklis buvo montuojamas W906 [Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 48 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
75litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Variklis
Tūris / talpa
2143cm3
Variklio galia
116bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 800RPM
Sukimo momentas
280Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1400up to 2 400�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.1m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
5321mm
Plotis
1993mm
Aukštis
2365mm
Važiuoklės bazė
3250mm
Nepakrauto automobilio svoris
1720kg
Pakrauto automobilio svoris
3000kg
Tūris / talpa
1280kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1650/1800kg
Permitted road-train weight
5000kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
2850mm
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Dependent, Spring, Dampers
Priekiniai stabdžiai
Diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Sprinter techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!